Gæstespil på vores teatre

Velkommen til TeaterService!

Her finder du al den info du har brug for om de ydelser, vi tilbyder vores tilknyttede teatre – og også jer, så længe I gæstespiller hos dem.
Opgaverne løses til timesats – kontakt os gerne for nærmere info: info@billetbillet.dk

Opgaverne løses ved, at I udfylder den tilhørende formular og sender til os – se nærmere under de forskellige opgaver:
(Klik på overskrifterne for at læse mere)

OPRETTELSE AF FORESTILLING(ER) I BILLETSYSTEMET

På BilletBillet opretter vi din forestilling i billetsystemet Elektra, og sørger for at billetsalget kommer på nettet både på teatrets egen hjemmeside og på den fælles hjemmeside Teaterbilletter.

Vi skal bede om at skemaet her på siden udfyldes for din forestilling, så vi får de oplysninger, vi har brug for.  Produktionen skal også indtastes i Teater Register Database – tereba.dk, og arrangementerne (spilledage) skal oprettes af teatret i Tereba, hvis forestillingen bliver afregnet gennem teatret.

Udfyld skema her for oprettelse af forestillinger

PREMIERE - INVITATION OG SEATING

Du kan vælge at benytte dig af vores erfaring med premiere- og forpremierehåndtering.

Vi anbefaler, at vi holder et premieremøde i god tid før I skal sende invitationer ud. Vi kommer gerne ud til dig, og taler alle detaljer igennem og skræddersyer en løsning efter dine/jeres ønsker. Så vidt det er muligt, er én af vores medarbejdere med under hele forløbet fra møde til premiereaften.

Vi har forskellige ydelser du kan til- eller fravælge til bookning af både premiere og forpremiere billetter:

  • Tilmelding via Jotform – vi laver er eller flere tilmeldingsskemaer efter dine ønsker, og sender links til dig. Hvis håndtering af tilmeldinger sker på teatret kan vi give adgang til Jotform via et login. Når folk tilmelder sig får de et autosvar med oplysning om hvornår billetterne tilsendes og evt. om venteliste
  • Bookning af billetter – tilmeldte gæster får tilsendt billetter direkte til deres email. Det er tidskrævende, men vi kan styre hvor gæsterne sidder, og med hvem.
    Det er vigtigt at du fortæller os – evt. via markeringer i jeres premiereliste, hvem der er VIPs, fra holdet, ansatte, presse og ’andre’ etc, så vi kan placere efter jeres ønsker
  • Håndtering af venteliste – hvis du vil overbooke og dermed have venteliste, kan vi håndtere den via Jotform
  • Bemanding på billetkontoret på aftenen – din premiere er en vigtig dag. Den medarbejder der har booket din premiere er til rådighed sammen med en kollega på billetkontoret på dagen
  • Forpremiereaftaler – med barteraftaler eller B2B arrangementer til forpremierer kan vi kommunikere med kunderne, og allokere siddepladser eller lave en individuel kampagnekode for køb af billetter (eller fribilletter). Se afsnit om kampagnekoder.

Kontakt os enten via email info@billetbillet.dk eller i telefon 70272272.

SERVICEMAILS

Vi sender gerne mails til alle teatergæster, der oplyser om hvornår teatret åbner, parkeringsforhold, og alt du synes de skal få at vide på forhånd.
Bemærk at du kun må kontakte kunder, der selv har givet tilladelse til mails eller sms’er. Undtagelser er, hvis det er nødvendig information om forestillingen som fx ændring af spilletid eller aflysning etc.

Kontakt os enten via email info@billetbillet.dk eller i telefon 70272272.

AFLYSNING AF FORESTILLINGER

Vi aflyser jeres forestilling og kontakter de kunder, det måtte berøre – enten på selve dagen (fx pga sygdom), eller hvis der skal aflyses ud i fremtiden.

Udfyld skema her for aflysning eller kundekommunikation

En aflysning indeholder følgende arbejdsgange:

  • Lukning for salg af billetter til forestillingen (inkl. aflysning i billetsystemet)
  • Kontakt til kunder på sms og mail og evt. telefonisk
  • Opfølgning til alle kunder har fået besked
  • Opfølgning på kunder efter forestillingen indtil alle er byttet eller refundere
ADMINISTRERING AF ’HOUSESEATS’ TIL FX PRESSE ELLER JER SELV

Vi allokerer pladser i billetsystemet til fx presse, jeres egne folk eller direktion etc.
Bemærk at teatret som regel har standardallokationer til kørestolsbrugere og sig selv.

RAPPORTER

Rapporter skal indhentes direkte hos Billetten A/S.  Kontakt dem på 75 54 20 81 eller info@billetten.dk