SALGSLINKS

Et salgslink kan bruges ved onlinekøb af billetter på teatrets egen hjemmeside, så kunden opnår en speciel rabat, fribilletter, får adgang til skjulte spilledage eller åbner for allokerede pladser osv.

Et salgslink kan enten indtastes som en kode hvis der er udviklet et ‘kampagnekode’ felt på hjemmesiden, eller tilgås fra et direkte link.  Et link er bedst at benytte med B2B aftaler, fordi linket kan laves med trackingkode som automatisk opretter en Google kampagne, så teatret kan tracke præcist hvor meget der bliver solgt i egen Google Analytics.

Eksempler på brug af salgslinks

Salgslinks kan med fordel bruges til:

  • Personalebilletter: åbnes f.eks. hver mandag til den kommende uge eller hver dag til samme aften, og sendes ud internt på teatret, koder kan evt. være personlige
  • Forpremierer Enten med eller uden betaling
  • Rabatbilletter på udvalgte dage evt. i forbindelse med særarrangementer
  • Eksterne billetformidlere som fx Pol+, FDM eller Club Matas

Salgslinks virker ikke så effektivt når:

  • Rabatten er for bred og gives fx i hele spilleperioden.

VIGTIGT:

  • Koder må ikke indeholde æ, ø og å eller tegn.
  • Hvis der er tal i koden, må det ikke stå til sidst.

Udfyld følgende skema for oprettelse af salglinks. For spørgsmål, kontakt os på info@billetbillet.dk.

*Obligatorisk felt